۞ Selamat datang ke Blog MarhalahPertama™ 1987 ۞
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

August 1, 2010

 ۞ Sehingga Ke hari ini..

Bismillah
Asalamualikum

Alhamdulilah syukur kerana masih diberikan kesempatan untuk sampai ke hari ini. Akhirnya latihan industri @ praktikal selama 3 bulan dapat dilalui dengan jayanya dan sedang menunggu keputusan yang akan dikeluarkan esok oleh penyelia organisasi. Semoga keputusan adalah mengembirakan walaupun tatkala hati ini bersedih ditimpa berbagai-bagai masalah mahu pun kedukaan, fikiran dan hati ini tidak pernah lupa bahawa DIA adalah segalanya yang menentukan dan dialah yang mengirim serta mengutuskan sebagai tarbiah buat diri ini. Saya selalu memujuk diri bahawa:

Jika saya dalam kesedihan/ditimpa musibah..saya akan berkata "pasti ada hikmah disebalik yg berlaku.."Jika saya telah melakukan kesilapan.."pasti ada pengajaran baik dan buruk.."
Jika saya dalam keadaan gembira.."ini adalah ujian..apakah saya akan lupa akan-Nya walaupun berada dalam keadaan begini?"



Dari apa yg berlaku,kesedihan dan kegembiraan..itu adalah perjalanan hidup yg terbaik yg telah diatur oleh-Nya dan hanya pada Allah aku berserah setelah berusaha bersungguh-sungguh untk mencapai impianku..
Moga segala usaha yg aku lakukan dberkati oleh-Nya.Amin
Alhamdulilah

1 comments:

Anonymous said...

Artikal yang Baik..Salam Ziarah

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

 

۞ Follower & Translate

English Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

۞ Recent Comment

Terima Kasih Kerana Sudi Berkunjung Blog Hadlan™ 1987 » ۞ Sila Tinggalkan Komen serta idea anda Untuk tarbiah bersama ۞ Terima kasih Atas komen yang Diberikan ۞

۞ Get Newsletters Update ۞


Digg Technorati http://i241.photobucket.com/ Stumbleupon Reddit Blinklist Furl Yahoo Simpy

type='text/javascript'/>